Subject: FW: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199) märkused
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 13:00:05 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Margus Leetberg <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 11:34 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199)
märkused

Tere

Olen EHR-is märkustele ära vastanud ning ilmselt on taotlust tulnud uuesti
Teile kommenteerimiseks. Kas saaksite palun taotluse ära kooskõlastada.

Lugupidamisega

Margus Leetberg

Projektijuht

+372 5621 4727

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee/> www.infragreen.ee

From: Margus Leetberg
Sent: Thursday, January 25, 2024 4:28 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199)
märkused

Tere

Tänan vastuse eest.

Ma ei saa ise ka enne midagi EHR-is muuta, kui kõik osapooled on oma
märkused esitanud ja mulle on märkused lahendamiseks tulnud. Kui saan
märkuseid lahendama hakata, siis lisan LVTL ja vastuvõtuakti EHR-i ülesse.

Ma uut taotlust tegema ei hakka ning sama taotlus peaks tulema ilmselt
Teile uuesti kooskõlastamiseks kui ma olen omapoolsed parandused sisse
viinud.

Lugupidamisega

Margus Leetberg

Projektijuht

+372 5621 4727

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 25, 2024 12:49 PM
To: Margus Leetberg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199)
märkused

Tere

Tänan kirja eest.

Saan Teile vastata alles nüüd, kuna ootasin Tõniselt heakskiitu aktile.

Tõnis Pihlamägi andis 23.01.2024 kooskõlastuse korrastatud teemaa
üleandmise aktile (manuses).

Kohalik omavalitsus saab nüüd edastada Transpordiametile uuesti EHR
kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks. Mina kahjuks ei saa ise vanas
menetluses muudatusi teha.

Palun esitage KOV-le uuesti taotlus ja ma saaksin menetluse kooskõlastada.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Margus Leetberg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 8, 2024 3:01 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kasutusloa taoltuse 2311371/17059 (EHR kood 221392199) märkused

Tere

Olen esitanud läbi EHR-i kasutusloa Utlilitase Tallinna Elektrijaama
sademeveele. EHR-is olid Transpordiameti poolt järgmised märkused:

Edastasite Transpordiametile kooskõlastamiseks kasutusloa taotluse nr
2311371/17059, milles soovitakse Transpordiameti kooskõlastust Sademevee
süsteemile (torustik koos pumplaga, tiik ja kraavid), mis on rajatud
riigitee nr 11 Tallinna ringtee (Väo Lagedi lõik) maaüksuse piires ja
kaitsevööndisse.

Transpordiamet on 05.12.2022 kirjaga nr 7.1-2/22/5572-12 "Väo EJ ja
sellega piirnevate kinnistute tehnoloogilise vee ja sademevee süsteemi
projekti kooskõlastamine riigitee nr 11 maaüksuse piires ja tee
kaitsevööndis" kooskõlastanud  K-Projekt AS töö nr 21172 „Väo EJ ja
sellega piirnevate kinnistute tehnoloogilise vee ja sademevee süsteem“
ning andnud nõusoleku riigitee kaitsevööndis kehtivatest piirangutest
kõrvale kaldumiseks vastavalt Transpordiameti tingimustele.
Kooskõlastuskirja tingimuste punktis 6 on nõue, et enne riigitee
maaüksusel ehitustööde alustamist tuleb huvitatud isikul taotleda
liiklusvälise tegevuse luba. Transpordiametile teada olevalt ei ole
liiklusvälise tegevuse luba (LVTL) võetud ega seda ka teemaa korrastamise
akti alusel lõpetatud. Palun lisada EHR kasutusloa taotluse menetluse
juurde LVTL ja  korrastatud teemaa üleandmise akt.

Peale puuduste likvideerimist saame kasutusloa taotluse menetlemisega
jätkata.

LVTL on väljastatud. Lisasin selle manusesse. Samuti on 24.11 esitatud
korrastatud teemaa üleandmise akt. Tõnis Pihlamägi palus juurde
teostusjoonist ja garantiikirja, mis sai esitatud 21.12.2023. Kui
menetluse aeg on 30 päeva, siis ei ole Tõnisel veel vastamise tähtaeg
kätte jõudnud.

Ma ei tea kas saate EHR-is muudatusi teha aga kirja mõte on selles, et
võimalusel saaks EHR-is vähemalt ühe märkuse maha.

Lugupidamisega

Margus Leetberg

Projektijuht

+372 5621 4727

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee